robin's-reis.reismee.nl

Hellup!!

Hellup!!

Ik ging vanmiddag even naar de supermarkt om wat eten te halen. Mijn spullen had ik op mijn hotelkamer laten staan. Kom ik terug: geld weg!! Iemand is dus op mijn kamer geweest. Gelukkig had ik mijn camera en telefoon meegenomen. Baal echt als een stekker…

Nu zit ik dus met een probleem. Mijn ouders hebben geprobeerd geld over te maken, maar dit kan ik pas vrijdagochtend pinnen. Voor donderdagavond moet ik nog een slaapplek regelen, maar ik heb geen geld meer.

Iemand tips om snel aan geld te komen? Ik dacht zelf aan muziek maken op straat, verdient volgens mij best goed hier!

Oh, ik zal trouwens even kijken waar ik kan slapen, dit stuur ik nog door!

Dankjewel allemaal!!

Groetjes Robin

Reacties

Reacties

Sabrina

Ha Robin,
Wat een tegenvaller zeg! Ik heb met de klas wat ideeën over hoe je geld kunt verdienen. Ik stuur ze je via de mail! Hopelijk heb je wat eraan!

Succes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!