robin's-reis.reismee.nl

Op naar de woestijn

Hallo allemaal,

Welkom op mijn (voorlopig) laatste blog! De afgelopen twee dagen heb ik super tijd gehad samen met het reisgezelschap, waarmee ik de woestijn in zal gaan. Ik ben blij dat ik ze al heb leren kennen, het is ook zo gek als je met wildvreemden in de woestijn zit!

We hebben de afgelopen dagen van allerlei dingen gedaan. Zo hebben we dingen bezocht, maar hebben ook ontspannen en kameel gereden! Was erg leuk!

Morgen gaan we vertrekken. Ik heb al mijn belangrijke spullen al verzameld. Aangezien ik niet alles mee kan nemen, heb ik een plek gezocht waar ik mijn andere spullen kan bewaren.

Vanavond ga ik op tijd naar bed, het zal een lange reis worden.

Zoals jullie misschien al weten, heb ik in de woestijn geen internet. Vandaar dat dit mijn laatste blog is. Als jullie willen weten hoe het gaat, kunnen jullie het beste mijn ouders vragen. Ik probeer hen zo vaak mogelijk iets te laten weten.

Voor degene die mij steeds gevolgd hebben, dankjewel! Ik had niet verwacht dat zo veel mensen geïnteresseerd zouden zijn in mijn reis.

Om het af te leren, heb ik nog wat laatste foto's geplaatst!

Hopelijk tot snel!!

Groetjes,

Robin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!