robin's-reis.reismee.nl

Problem solved!

Hallo alemaal,

Allereerst bedankt voor alle sms-jes, mailtjes en reacties! Dankzij jullie is het mij gelukt om een slaapplek te vinden. Veel mensen gaven aan dat ik toch het beste iets kon doen waar ik goed in ben, muziek maken! Een extra woord aan dank voor groep 8 van Sabrina, leuke voorbeelden! De Zuid-Afrikaanse mensen wisten hier in het internetcafé echt niet wat ze zagen. Haha!

Vanmiddag heb ik trouwens de omgeving voor de laatste keer bezocht. Het wordt tijd voor een nieuwe plek. Over een paar uur vertrekt mijn vliegtuig richting Egypte. Ik had graag met een bus of zo gereisd, aangezien ik dan meer van de andere Afrikaanse landen kon zien. Ik vind het alleen toch wat te gevaarlijk hoor! Dadelijk kom ik te dicht in de buurt van de Ebola-landen. Daar moet ik niet aan denken!

Nu ga ik even relaxen aan het zwembad. En even om jullie jaloers te maken; dit heerlijk bed wacht op mij!! Ideaal toch?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!